|
MAGICZNA
AKADEMIA
O¶rodku Wypoczynkowo-Kolonijnym SAWA
Polska, Junoszyno k. Stegny
wiek
uczestników: 8-13 lat
MAGICZNA AKADEMIA
Wiek uczestników: 8-13 lat
Witajcie w Akademii Magii! Czy jeste¶cie gotowi na niesamowite przygody,
jakie z pewno¶ci± spotkaj± Was w tej zaczarowanej szkole? Nauczycie siê
tu odrobiny magii, dziêki której oczarujecie po powrocie rodzinê i
przyjació³, poznacie tajniki zielarstwa, astronomii i przepowiadania
przysz³o¶ci. Czekaj± na was równie¿ magiczne tajemnice i zagadki. Te
wakacje bêd± naprawdê zaczarowane!
Szczypta prawdziwej magii:
• sztuczka z lin±, ró¿d¿k±, kart± – te zaklêcia poznaæ warto! Nauka
magicznych sztuczek i trików przy wykorzystaniu profesjonalnego zastawu
dla ma³ych magików
• gdy Mag zaklêcie poda pos³uszna bêdzie mu woda...
• wystarczy magiczny zamêt, by stworzyæ cudowny atrament...
• z odrobin± silnej woli oddzielisz pieprz od soli...
• ...i wiele innych zaklêæ!
Przysz³o¶æ bez tajemnic:
• wró¿enie z kart
• moc starodawnych przepowiedni – wró¿by znane i nieznane
• sztuka odczytywania znaczenia snów
• czytanie przysz³o¶ci z gwiazd
Amulety, talizmany, artefakty – czyli niezbêdnik czarodzieja:
• w³asnorêczne tworzenie ró¿d¿ek – bo có¿ to za czarodziej bez ró¿d¿ki?
• magiczne maski nastroju – bo ka¿dy mag ma kilka twarzy
• czarodziejskie medaliony – to w nich zaklêta jest moc!
• „Woda, las, miasto, wie¶ – nadszed³ czas – miot³o nie¶!” – tworzenie
magicznych miote³
W krainie magii:
• zielnik Le¶nego Maga – rozpoznawanie ro¶lin
• czarowanie z „ró¿d¿k± krasnoludów” wykrywaj±c± metal – zajêcia z
wykrywaczem metalu
• wieczorne czytanie magicznych opowie¶ci
• spotkanie z zaklêtymi smokami – turniej zaczarowanych latawców
• nocna wyprawa po Gwiezdny Py³ – wieczorna gra przygodowa
• nauka magicznego pisma elfów
Test Czarodzieja:
• Moc Czterech ¯ywio³ów – gra pe³na niesamowitych zadañ
• Magiczna Olimpiada – niezwyk³e rozgrywki sportowe
• Zagadki Gandalfa – turniej gier i ³amig³ówek
• Mag Uzdrowiciel – zajêcia z pierwszej pomocy
• „magiczne” gry na niezwyk³± konsolê Wii
• zajêcia integracyjne
• liczne gry i konkursy sportowe
• ognisko
• szalone dyskoteki tematyczne
• uroczyste zakoñczenie i podsumowanie obozu
Nagrody dla zwyciêzców rywalizacji obozowej
Prezent dla ka¿dego z uczestników – p³yta CD ze zdjêciami z obozu oraz
pami±tkowa koszulka obozowa.
ZAKWATEROWANIE :
Uczestnicy zakwaterowani bêd± w O¶rodku Wypoczynkowo-Kolonijnym „Sawa” w
Junoszynie, w pokojach 4-osobowych z ³azienkami. Na terenie o¶rodka
znajduje siê miêdzy innymi: jadalnia, ¶wietlica, sala telewizyjna,
boiska do siatkówki, koszykówki i pi³ki no¿nej, stó³ tenisowy, 3 baseny
ró¿nej wielko¶ci oraz miejsce na ognisko.
WY¯YWIENIE:
Cztery posi³ki dziennie na terenie o¶rodka – ¶niadanie, obiad,
podwieczorek, kolacja. Uczestnicy otrzymaj± suchy prowiant na drogê
powrotn±.
Terminy i ceny:
1 turnus: 28.06.2010 r. – 10.07.2010 r. 1499 z³
| Sprzeda¿ zakoñczona
2 turnus: 12.07.2010 r. – 24.07.2010 r. 1499 z³ | Sprzeda¿
zakoñczona
3 turnus: 26.07.2010 r. – 07.08.2010 r.
1499 z³
1399 z³!
4 turnus: 09.08.2010 r. – 21.08.2010 r. 1499 z³
5 turnus: 22.08.2010 r. – 29.08.2010 r.*) 849 z³
*/ na V turnusie bêd± realizowane wybrane elementy programu ramowego.
Promocja ograniczona ilo¶ci± miejsc!
Transport
Transport za dop³at± – patrz tabela i regulaminu dojazdów - pod opiek±
pilota tranzytowego z najwiêkszych miast w Polsce. Dojazd i odbiór
w³asny uczestników odbywa siê w wyznaczonych godzinach.
Cena zawiera
Aktywny program, opiekê wykwalifikowanej kadry pedagogicznej, sprzêt
niezbêdny do przeprowadzenia zajêæ, upominek – p³yta CD ze zdjêciami
oraz pami±tkowa koszulka obozowa dla ka¿dego uczestnika, nagrody dla
zwyciêzców rywalizacji obozowej, wstêp do odwiedzanych miejsc,
zakwaterowanie 12 noclegów (turnus V – 7 noclegów), wy¿ywienie 4 posi³ki
dziennie, ubezpieczenie NNW
CO ZABRAÆ?
Wygodny strój do zajêæ terenowych, strój do zajêæ sportowych, obuwie
sportowe, grubsza bluza lub polar, ubranie przeciwdeszczowe, strój
k±pielowy, krem z filtrem UV, letnie nakrycie g³owy, latarkê, notatnik i
przybory do pisania. LEGITYMACJÊ SZKOLN¡, KSI¡¯ECZKÊ ZDROWIA, NUMER
PESEL.
Mile widziane: ¶piewnik, aparat fotograficzny, magiczne przebrania.
przystanek |
miejsce zbiórki |
dop³ata |
Gdynia /Gdañsk |
Dworzec G³. PKP przed
informacj± |
80 z³ |
Toruñ |
Peron , na który wje¿d¿a
poci±g* |
120 z³ |
Tczew |
Peron , na który wje¿d¿a
poci±g* |
100 z³ |
Warszawa C. |
Peron, na który wje¿d¿a
poci±g* |
150 z³ |
Kraków G³. |
Przed informacja PKP na
dworcu g³ównym |
160 z³ |
Szczecin G³. |
Przed informacja PKP na
dworcu g³ównym |
140 z³ |
Stargard Szcz. |
Peron, na który wje¿d¿a
poci±g* |
140z³ |
Poznañ G³. |
Peron, na który wje¿d¿a
poci±g* |
140z³ |
Wroc³aw G³. |
Dworzec G³. PKP przed
informacj± |
150z³ |
Katowice |
Dworzec G³. PKP przed
informacj± |
150z³ |
£ód¼ |
Dworzec G³. PKP przed
informacj± |
150z³ |
Bydgoszcz |
Peron, na który wje¿d¿a
poci±g* |
Negocjowany |
Olsztyn |
Dworzec G³. PKP przed
informacj± |
Negocjowany |
* uczestnicy dosiadaj± siê do
poci±gu na stacjach po¶rednich.
Mo¿liwy jest dojazd negocjowany z miast nie zawartych w tabeli ( Patrz
postanowienia dodatkowe regulaminu dojazdów) takich jak Zielona Góra,
Bia³ystok, Lublin i inne.
|