|
OBÓZ
FANTASY BATLLE
Gościniec Jurajski i Zajazd Jurajski
Polska,
Jura, Podlesice
wiek
uczestników: 12-18 lat
OBÓZ FANTASY BATLLE
Gościniec JURAJSKI , Zajazd JURAJSKI
Polska › Jura Krakowsko-Częstochowska › Podlesice
Wiek: od 12 do 18 lat
Obóz Fantasy Battle
Zwycięstwo nie potrzebuje wyjaśnień, porażka na żadne nie pozwala."
Warhammer 40.000: Dawn of War
"Plastikowe" gry bitewne, strategia i walka, sojusze i samotne szarże.
Jednak to nie wszystko, co znajdziesz na naszym obozie. Będzie można do
woli bawić się figurkami, makietami i modelami terenu, rozwinąć swoje
umiejętności plastyczne i zręczność, a ponadto spędzić czas na świetnej
zabawie w gronie innych zapaleńców. Dodatkowym atutem jest
niepowtarzalny urok Gór Sowich, gdzie pośród tajemniczych zamków,
twierdz i sztolni jeszcze lepiej poczujesz atmosferę bitew i podjazdów.
Obóz oparty jest na systemie Warhammer Fantasy Battle (WFB), gdzie do
dyspozycji Uczestników mamy postacie elfów, krasnoludów, skavenów, czy
nieumarłych. Istnieje możliwość próby sił także w innych konwencjach np.
Władcy Pierścieni, wszystko będzie zależało od Was.
Program:
..::Fantasy Battle::..
ideą tej gry jest umiejętne dowodzenie figurkową armią na polu bitwy.
Najpierw jednak trzeba przygotować wojsko i teren. Dostarczamy
Uczestnikom odpowiednie materiały i wskazówki, aby mogli to wszystko
zrealizować. Nie jest to jednak zwykłe modelarstwo, cała atrakcja tkwi w
tym, że wszystkie postacie na planszy wprzęgnięte są w określoną fabułę
i podlegają jasnym zasadom walki. Za kolejne zadania strategiczne
otrzymuje się punkty, dzięki którym można rozbudowywać swoją armię.
Pamiętajcie, że nie wystarczy wygrać jednej bitwy, trzeba myśleć
perspektywicznie, tak, by zwyciężyć w całej wojnie i ponieść jak
najmniejsze straty. Obecność doświadczonych sędziów i instruktorów
pozwoli Uczestnikom szybciej przyswoić sobie reguły. Pamiętajcie, że
obserwując i ćwicząc najszybciej robi się postępy...
..::WFB (Warhammer Fantasy Battle)::..
jeden z wielu systemów bitewnych zakorzeniony w świecie fantasy,
posiadający własną Mechanikę - czyli reguły walki i punktacji, którą
przybliżą Wam instruktorzy prowadzący obóz. Każdy będzie mógł wybrać
dowodzenie armią pasującą do jego temperamentu bitewnego: dla
cierpliwych strategów Szlachetne, Mroczne lub Leśne Elfy, dla
wielbicieli kawalerii, herosów i magii Bretonnia, Imperium, czy Wampiry,
a dla preferujących twardą walkę Krasnoludy, Najemnicy, Skaveni, czy
Orki.
..::Sztuka malowania figurek::..
Uczestnicy otrzymają do dyspozycji figurki i farby do pomalowania
postaci i wykorzystania ich w dalszej grze, każdy z Graczy będzie mógł
zabrać tę najbardziej ulubioną w prezencie!
..::Tworzenie makiet terenu::..
trudna sztuka modelarska, którą przybliżą nasi instruktorzy. Jak
wystarczająco realnie i efektownie przedstawić pole walki, jak zrobić
trawę, skały, drogi, góry, tego wszystkiego dowiecie się właśnie tutaj,
a największą satysfakcją będzie rozegranie bitwy na własnoręcznie
wykonanym fragmencie pola walki.
..::Nauka strategii i magii::..
to co najważniejsze w tej grze. Pomożemy Uczestnikom zostać wielkimi
generałami i rozgrywać wspaniałe potyczki, przewidywać ruchy przeciwnika
i opracowywać własną ofensywę i defensywę w oparciu o wiedzę dotyczącą
umiejętności oraz składu poszczególnych armii. A do tego, zasady jak
czarować poszczególnymi postaciami, do czego służy magia na placu boju i
jakie przedmioty uznajemy za magiczne.
Poza godzinami spędzonymi na walce i tworzeniu armii, będzie można
skorzystać także z innych atrakcji, które oferuje wyjątkowa okolica:
..::Zamki i warownie::..
Jurę Krakowsko-Częstochowską nazywa się często krainą Orlich Gniazd.
Takim mianem określano bowiem liczne piastowskie budowle obronne - stare
warownie i legendarne zamki. Dziś już w większości są w ruinie, ale
nadal malowniczo wtapiają się w krajobraz wapiennych skałek jurajskich.
Z pewnością kryją się w nich zaskakujące tajemnice. Na Uczestników
czekają wyprawy w poszukiwaniu historii Orlich Gniazd.
..::Zajęcia linowe i podstawy wspinaczki::..
mosty linowe, przejścia nad przepaściami, wspinaczka w najciekawszych
skałach Jury – to wszystko czeka naszych dzielnych wojowników. Zajęcia
są całkowicie bezpieczne - instruktorami są osoby z odpowiednimi
uprawnieniami, a sprzęt asekuracyjny posiada wszelkie wymagane atesty.
..::Speleologia::..
eksploracja jaskiń dostarcza niesamowitych wrażeń. Czasami trzeba się
schylić, czasami czołgać, czasem przeciskać przez wąskie szczeliny.
Jednak warto - widok wspaniałych form naciekowych niedostępnych dla
zwykłych śmiertelników zaskakuje każdego. Zajęcia są prowadzone przez
doświadczoną kadrę, zapewniamy atestowany sprzęt.
..::Paintball::..
nie tylko armia zdobi człowieka, nie tylko magia daje mu moc, czasami
będzie to marker i kulki z farbą dzięki której stoczycie kolejne,
całkiem realistyczne, potyczki, według ciekawych scenariuszy. I okaże
się, kto tu jest najlepszym strategosem i najsprawniejszym wojownikiem.
Uczestnicy podczas zajęć wyposażeni będą w specjalne ubranie, maski
ochronne, markery, kulki z farbą (100 sztuk na Uczestnika). Stoczą
walki, które pozwolą im nauczyć się planowania i strategicznego
myślenia. Tu trzeba będzie szybko działać, podejmować trudne decyzje, a
czasami nauczyć się przegrywać z honorem.
Uczestnicy do 13 roku życia – z uwagi na ich bezpieczeństwo – będą mieli
zajęcia na strzelnicy. Trafiać będą do tarczy oraz do ruchomych celów.
..::Gry i zabawy towarzyskie::..
w chwilach wolnych będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w
ciekawych grach planszowych (Carcassonne, Jungle Speed, Jenga i inne),
czy karcianych (mile widziane też własne talie) dodatkowo różne inne
przerywniki ruchowe oraz zabawy integracyjne.
..::Wyprawy i wycieczki, InO::..
niezbędna dla prawdziwych wodzów umiejętność posługiwania się mapą i
kompasem, która pozwoli Uczestnikom lepiej poznać okolicę.
Oprócz wspomnianych już atrakcji Uczestnicy będą brać udział w zajęciach
ogólno-sportowych - turnieju gry w siatkówkę czy piłkę nożną oraz w
pasjonujących grach terenowych. Czekać na nich będą również wycieczki na
basen lub nad zalew, dyskoteki, gry i zabawy.
..::Dla wszystkich chętnych, za dopłatą, przygotowaliśmy zajęcia
dodatkowe:::..
..::Quady::..
inaczej nazywane ATV (All Terrain Vehicle), czyli pojazdy na każdą
drogę. Są to małe czterokołowe pojazdy, łączące cechy samochodu
terenowego i motoru. Umożliwiają bezpieczne i stabilne pokonywanie nawet
najtrudniejszych bezdroży. Dają poczucie swobody i wolności. W Polsce
obecnie są bardzo popularne i modne. Proponujemy ekscytującą jazdę na
oznakowanym i bezpiecznym terenie. Zajęcia przeznaczone dla Uczestników
powyżej 12 roku życia. Trwają mniej więcej pół dnia na grupę ok. 10-20
osób, czyli ok. 20-30 minut na osobę.
..::Rafting przełomem Dunajca::..
to spotkanie z dziką, niezmienioną od lat przyrodą, a zarazem
najciekawszy sposób zwiedzania Pienińskiego Parku Narodowego. W
odróżnieniu od tradycyjnych spływów na tratwach - tutaj spływamy 10 -
osobowymi pontonami raftingowymi, wszyscy wyposażeni w kaski, kamizelki
asekuracyjne i wiosła. Cały czas trzeba się starać, by do pontonu nie
wlała się woda i aby nie wylądować na mieliźnie lub kamieniach. Pewne
jest, że wszyscy Uczestnicy będą mokrzy od spienionej wody Dunajca.
Wszystko pod opieką Instruktorów Kajakarstwa Górskiego.
..::Wycieczka do Krakowa::..
jedno z najstarszych i najpiękniejszych miast w Polsce. Niegdyś siedziba
władców i stolica państwa, dziś licznie odwiedzany przez turystów ze
względu na wyjątkowe zabytki kultury i niepowtarzalną atmosferę. W
programie: Dzielnica Kazimierz - niepowtarzalną atmosferę Kazimierza
tworzą malownicze uliczki i zaułki, liczne zabytki żydowskie i
chrześcijańskie, a także klimatyczne kawiarenki, Droga Królewska - to
historyczna droga, którą niegdyś podążały na Zamek Królewski poselstwa i
orszaki królewskie. Spacer tą drogą Uczestnicy zaczną od Kościoła św.
Floriana, później przejdą na Plac J. Matejki, zobaczą średniowieczne
mury miejskie z unikatowym Barbakanem i Bramą Floriańską, przejdą ulicą
Floriańską na Rynek Główny. Zwiedzą słynny Kościół Mariacki, Sukiennice,
Kościół św. Wojciecha i wieżę ratuszową, a także wysłuchają hejnału
Mariackiego. Dalej ulicą Grodzką i Kanoniczną przejdą na Wzgórze
Wawelskie. Wejdą do Katedry Krakowskiej, gdzie znajdą się m.in. Dzwon
Zygmunta i Groby Królewskie. Uwaga: wycieczka do Krakowa i rafting
Dunajcem odbywają się w tym samym dniu, można więc wybrać tylko jedno z
nich.
Uwaga:
wycieczka do Krakowa i rafting Dunajcem odbywają się w tym samym dniu,
można więc wybrać tylko jedno z nich.
Terminy i ceny
28.06-09.07.2010 - 1799 PLN
11.07-22.07.2010 - 1799 PLN
24.07-04.08.2010 - 1799 PLN
06.08-17.08.2010 - 1799 PLN
19.08-30.08.2010 - 1799 PLN
Terminy obejmują pobyt na miejscu.
Zniżki i dopłaty:
- Płytka ze zdjęciami z obozu: Dopłata 29,9 PLN
- Pakiet Parasol - od kosztów rezygnacji: Dopłata 75 PLN
- Pakiet SUPER Parasol - od kosztów rezygnacji: Dopłata 150 PLN
Zakwaterowanie
Gościniec JURAJSKI
Zakwaterowanie w Podlesicach w samym sercu Jury Krakowsko –
Częstochowskiej w pensjonatach: „Gościniec Jurajski”, „Zajazd Jurajski”
w pokojach 3-6 osobowych (częściowo łóżka piętrowe) z łazienkami. W
każdym ośrodku stołówka, świetlica na miejscu, wiata do organizacji
ognisk. Na terenie ośrodków działają telefony wszystkich sieci.
Zajazd JURAJSKI
Zakwaterowanie w Podlesicach w samym sercu Jury Krakowsko –
Częstochowskiej w pensjonatach: „Gościniec Jurajski”, „Zajazd Jurajski”
w pokojach 3-6 osobowych (częściowo łóżka piętrowe) z łazienkami. W
każdym ośrodku stołówka, świetlica na miejscu, wiata do organizacji
ognisk. Na terenie ośrodków działają telefony wszystkich sieci.
Wyżywienie
śniadanie, obiad i kolacja
Zapewniamy 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad + podwieczorek,
kolacja). Suchy prowiant na drogę powrotną.
Dojazd - Autokar
Godziny wyjazdów i powrotów do potwierdzenia na kilka dni przed
rozpoczęciem turnusu. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany
środka transportu.
* - wyjazd dzień wcześniej niż podany termin rozpoczęcia imprezy
** - powrót dzień później niż podany termin zakończenia imprezy
Miejscowość |
Godzina odjazdu |
Miejsce zbiórki |
Godzina powrotu |
Cena |
Białystok |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Bydgoszcz |
23:50* |
ul. Toruńska, parking przy Hali Sportowej Łuczniczka |
ok. 01:15** |
Dopłata 138 PLN |
Częstochowa |
07:30 |
ul. Orzechowskiego, parking na wprost Poczty Głównej |
ok. 17:45 |
Dopłata 68 PLN |
Gdańsk |
21:15* |
Dworzec Główny PKP, parking obok poczty |
ok. 04:00** |
Dopłata 158 PLN |
Gorzów Wielkopolski |
23:50* |
ul. Sikorskiego, przy pomniku Mickiewicza, obok hotelu Cubus |
ok. 02:15** |
Dopłata 158 PLN |
Grudziądz |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Katowice |
10:30 |
Dworzec PKS ul. P. Skargi (obok Supersamu) |
ok. 13:45 |
Dopłata 68 PLN |
Kielce |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Koszalin |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Kraków |
11:00 |
ul. Kałuży, zatoczka -między Stadionem Cracovia a Hotelem
Orbis |
ok. 16:00 |
Dopłata 68 PLN |
Leszno |
05:00 |
parking przy hali Trapez, Al. Konstytucji 3 Maja |
ok. 21:15 |
Dopłata 138 PLN |
Lublin |
05:00 |
parking na Placu Zamkowym |
ok. 23:15 |
Dopłata 158 PLN |
Łódź |
05:00 |
Plac Zwycięstwa, Al. Piłsudkiego |
ok. 20:15 |
Dopłata 138 PLN |
Olsztyn |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Opole |
08:30 |
parking przy skrzyż. ul. 1 Maja i Duboisa za sklepem
Biedronka |
ok. 17:45 |
Dopłata 118 PLN |
Poznań |
03:00 |
dworzec Główny PKP, ul. Dworcowa tzw. Dworzec Letni |
ok. 23:15 |
Dopłata 138 PLN |
Rzeszów |
08:45 |
parking przy Hali Podpromie 10 |
ok. 19:30 |
Dopłata 158 PLN |
Słupsk |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Szczecin |
22:00* |
Parking przy zamku, ul. Korsaży, przy Maszcie |
ok. 04:15** |
Dopłata 158 PLN |
Toruń |
01:00 |
Parking przy ul. Bulwar Filadelfijski 12,przy moście
Piłsudskiego |
ok. 00:15** |
Dopłata 138 PLN |
Warszawa |
07:30 |
PKiN, parking przy Pałacu Młodzieży (ul. Świętokrzyska) |
ok. 20:30 |
Dopłata 158 PLN |
Włocławek |
02:30 |
ul. Pułaskiego, przed hotelem Kujawy |
ok. 22:45 |
Dopłata 138 PLN |
Wrocław |
07:00 |
Parking przy skrzyż. ul. Ślężnej i Kamiennej (Wzg. Andersa) |
ok. 19:15 |
Dopłata 138 PLN |
Zielona Góra |
|
wyjazd negocjowany |
ok. |
bez dopłaty |
Wycieczki fakultatywne
Certyfikowany kurs pierwszej pomocy | Dopłata 160 PLN
Uczestnicy nauczą się jak należy postępować i jak udzielać pomocy
ofiarom różnych wypadków. Są to umiejętności mogące okazać się niezbędne
w najmniej spodziewanym momencie i niejednokrotnie ratujące komuś życie.
Po szkoleniu z pierwszej pomocy możemy być pewni, że w sytuacji
zagrożenia zdrowia będziemy potrafili zadziałać prawidłowo. Po takich
zajęciach Uczestnicy powinni potrafić: wykonać zabieg reanimacyjny,
zatamować krwotok, opatrzyć ranę, wykonać unieruchomienie kości itp.
Kurs prowadzony jest przez Ratowników Medycznych, zakończony egzaminem.
Udział w kursie potwierdzony jest certyfikatem.
Quady | Dopłata 90 PLN
Quady - inaczej nazywane ATV (All Terrain Vehicle), czyli pojazdy na
każdą drogę. Są to małe czterokołowe pojazdy, łączące cechy samochodu
terenowego i motoru. Umożliwiają bezpieczne i stabilne pokonywanie nawet
najtrudniejszych bezdroży. Dają poczucie swobody i wolności. W Polsce
obecnie są bardzo popularne i modne. Proponujemy ekscytującą jazdę na
oznakowanym i bezpiecznym terenie. Zajęcia przeznaczone dla Uczestników
powyżej 12 roku życia. Trwają mniej więcej pół dnia na grupę ok. 10-20
osób, czyli ok. 20-30 minut na osobę.
Rafting | Dopłata 190 PLN
Rafting przełomem Dunajca - to spotkanie z dziką, niezmienioną od lat
przyrodą, a zarazem najciekawszy sposób zwiedzania Pienińskiego Parku
Narodowego. W odróżnieniu od tradycyjnych spływów na tratwach - tutaj
spływamy 10 - osobowymi pontonami raftingowymi, wszyscy wyposażeni w
kaski, kamizelki asekuracyjne i wiosła. Cały czas trzeba się starać, by
do pontonu nie wlała się woda i aby nie wylądować na mieliźnie lub
kamieniach. Pewne jest, że wszyscy Uczestnicy będą mokrzy od spienionej
wody Dunajca. Wszystko pod opieką Instruktorów Kajakarstwa Górskiego.
Wycieczka do Krakowa | Dopłata 120 PLN
Wycieczka do Krakowa - jedno z najstarszych i najpiękniejszych miast w
Polsce. Niegdyś siedziba władców i stolica państwa, dziś licznie
odwiedzany przez turystów ze względu na wyjątkowe zabytki kultury i
niepowtarzalną atmosferę. W programie: Dzielnica Kazimierz -
niepowtarzalną atmosferę Kazimierza tworzą malownicze uliczki i zaułki,
liczne zabytki żydowskie i chrześcijańskie, a także klimatyczne
kawiarenki, Droga Królewska - to historyczna droga, którą niegdyś
podążały na Zamek Królewski poselstwa i orszaki królewskie. Spacer tą
drogą Uczestnicy zaczną od Kościoła św. Floriana, później przejdą na
Plac J. Matejki, zobaczą średniowieczne mury miejskie z unikatowym
Barbakanem i Bramą Floriańską, przejdą ulicą Floriańską na Rynek Główny.
Zwiedzą słynny Kościół Mariacki, Sukiennice, Kościół św. Wojciecha i
wieżę ratuszową, a także wysłuchają hejnału Mariackiego. Dalej ulicą
Grodzką i Kanoniczną przejdą na Wzgórze Wawelskie. Wejdą do Katedry
Krakowskiej, gdzie znajdą się m.in. Dzwon Zygmunta i Groby Królewskie.
Dodatkowe 100 kulek paintballowych | Dopłata 30 PLN
Dodatkowe 100 kulek paintballowych, poza kulkami zawartymi w programie.
Przygodowy Pakiet Obozowy | Dopłata 100 PLN
Przydatne wyposażenie dla każdego, kto wyjeżdża na obóz. W Obozowym
Pakiecie Przygody znajdują się:
- latarka ręczna z kompletem baterii,
- kompas płytkowy z niezbędnym sznureczkiem do zawieszenia na ręku,
- 2 szt. światła awaryjnego tzw. "magiczne pałeczki", które po zgięciu
świecą przez kilka godzin,
- specjalny ogrzewacz, który w razie potrzeby staje się ciepły i ogrzewa
zimne dłonie, a gdy już się ostudzi, można go z powrotem “naładować”,
wrzucając na chwilę do gotującej się wody.
Obozowy Pakiet Przygody czekać będzie na Uczestnika na obozie.
Cena zawiera
Zakwaterowanie (11 noclegów), wyżywienie 4 razy dziennie, bardzo aktywny
program, opiekę kadry, instruktorów oraz lekarza obozowego, pamiątkową
koszulkę, śpiewnik, ubezpieczenie NNW (10 000 zł), VAT.
Cena nie zawiera
Dojazdu, dodatkowych atrakcji.
Co zabrać
Mały plecak oraz wygodne buty do wycieczek pieszych, obuwie sportowe,
gorszą bluzę i spodnie do zajęć terenowych i jaskiń, ciepły sweter lub
polar, nieprzemakalną kurtkę, strój kąpielowy, krem z filtrem UV, letnie
nakrycie głowy (czapkę lub chustkę), kompas, latarkę z zapasem baterii,
legitymację szkolną, poprawnie wypełnioną kartę kolonijną (z numerem
PESEL i orzeczeniem lekarza!).
|